۱۳۸۹ فروردین ۵, پنجشنبه

شبهای روشن 2


دختر : این سربالایی، پدر آدم رو در میآره... باز خوبه آدم مطمئنه یکی منتظرش هس وگرنه به چه عشقی این سربالایی رو میره بالا؟
استاد: وقتی هم مطمئنی کسی منتظرت نیست، راحت میری بالا.
دختر: پس بنظرت من چرا سخت میرم بالا؟
استاد: برای اینکه مطمئن نیستی، مردّدی.

خوشبختانه حافظه بدی دارم و چیزای بد زود یادم میره ولی بعضی چیزا تو یک لحظه تو مخم حک میشه و دیگه نمیشه پاکش کرد. چند ماه پیش که چند روزی ایرون بودم تو یه بقالی دیدم سی دی فیلم "شبهای روشن" آویزونه و با قیمت ناچیز میفروشن. دلم نیومد بخرمش! شاید اگه قیمتش 10 برابر بود میخریدمش. خیلی خیلی ناراحت شدم که همچین فیلمی سر از بقالی درآوردهامشب دوباره دیدمش.این فیلمو دوست دارم. انگار بار اولمه چون بازم تحت تاثیر قرار گرفتم .شایدم هر بار یجور دیگه میبینمش به هر حال هر جوری که میبینمش عمیقا لذت میبرم و چیز جدیدی یاد میگیرم. ایندفه موسیقی فیلم خیلی بهم چسبید. توش هم امید داره هم نا امیدی . هم زندگی هم بی تفاوتی. گاهی اشکم رو در میاره . 12 دقیقه موسیقیش باعث میشه آدم قاط بزنه
بی صبرانه دوست دارم سیستم پخشی رو که نشون کردم تو خونه جدید کار بزارمو سرشار از موسیقی بشم

موسیقی همه چیزه

دانلود :

http://www.mediafire.com/?byjzz3mmtoj

۷ نظر:

  1. برعكس تو من خيلي حافظه ي خوبي دارم. مثلا دقيقا يادمه كه 10 آذر 82 اين فيلمو تو سينما عصر جديد با كي و كي ديدم و ديروزش برام چه اتفاقي افتاده بود كه اون روز با اون آدمها بيرون بودم!!!

    ولي فيلمو دوست داشتم و دارم.

    غير از همون بار هم ديگه نديدمش ولي يادمه منم از موسيقي اش خيلي لذت بردم :)

    پاسخحذف
  2. من هم این فیلم رو دوست دارم...حس لطیف و قشنگی توش موج می زنه...موسیقیش هم ایضا.

    پاسخحذف
  3. سوال ها رو از آخر به اول جواب بدم که اشکال نداره احیانا؟!
    2-بنده یک عدد خانم می باشم و هیچ هم فکر نمی کنم دوستی ربطی به جنسیت داشته باشه.البته یه اعتراف هم بکنم که معمولا پسرها دوست های بهتری برام از آب در اوومدن.منظورم دوست پسر نیست. صرفا دوست. این پست رو راجع به دو تا از قدیمی ترین دوستام نوشتم.قدمتشون زیاده حالا نه مال زمان دایناسورها ولی خب یه چیزی در این حدود! خیلی وقت هم هست برخلاف زوری که من می زنم کیفیتش رو از دست داده و من حاضر نیستم دوزاری کجم رو صاف کنم.متاسفانه مقدار زیادی خودآزاری هم در روانم پیدا می شه و نمی تونم بی تفاوت با دنیا و ما فیه هاش رفتار کنم و مثلا حواله ش بدم به جایی که باید بدم!
    1-شب گلک برای من معنی ترکیبی خاصی داره.از اسم خودم که به گل ربط داره استفاده کردم و شب زنده دار هم که به نظر می آد باشم
    3-بابت روده درازی در کامنت دانی بنده رو عفو کنید.

    پاسخحذف
  4. خوب یادمه که این فیلم را توی سینما تنها رفتم دیدم خیلی هم خوشم اومد ولی پارسال که لینکشو دادی و دوباره دیدم آنقدر حظ کردم که یادم نمی آمد قبلاٌ اینقدر لذت برده باشم.....عاشق دیالوگ بسیار قشنگش هستم و دوباره از تو ممنونم

    پاسخحذف
  5. يلدا(خواهر كوچيكم) عاشق اين فيلمه ... مي شه گفت ديوونشه ... فك كنم 20 باري ديده باشدش ... فيلم جالبيه ... مخصوصا پايانش ... از وب شب گلگ اومدم .. خوشحال مي شم بهم سر بزني :)

    پاسخحذف
  6. خیلی خیلی فیلم جالب و عمیقی هست. به نظرم در حقش اجحاف شد.

    پاسخحذف
  7. من از جایی شنیدم که این زیر بنای موضوعی متعلق به آقای دکتر سیدعبدالحمیدضیایی است. در هر صورت با رضایت همه ی عوامل (دوستان هم)این کار انجام شده و الحق که فیلم قابل تاملی است.

    پاسخحذف

میخوای نظر هم بدی ؟؟!!!؟؟؟؟!!!