۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

ز گهواره تا گور بیخیال

ریش و سیبیل گذاشتم! برای اولین بار تو زندگیم! منشی 90 ساله شرکت میگه: کسرا ... مد شده ؟ ( تنها انگلیسیه که اسممو کاملا درست میگه ) مدیر فروش پاکستانی میگه : آهاااا توو روزنامه دیدم مد شده! منم میخوام بذارم!!! مدیر هندیه سرویس میگه سنت رو بیشتر نشون میده. منتظر مدیر عاملم ببینم اون چه نظری میده. منو دید... یکم نیگام کردو گفت: چرا برای ترم پاییز درس برنداشتی؟ مرسی توجه.



هفته پیش گفت خیلی ناراحته ، چرا دعوتش نمیکنم؟ گفتم بیا. 3 روز قبل گفت حتما میاد! احتمال دادم بیاد. یکم چیز میز خریدم برای شام. امروز گفت یه مشکلی پیش اومده که دیر میاد ولی حتما میاد. مطمئن شدم نمیاد. 2 تا آبجوی گووگوولی و یه شام درجه یک و "Family Guy" شبم رو ساخت. فقط امان از این دندون درد لعنتی که بعد از عمل هم درد داره.

دیشب تو کانال ایتالیا یهو دیدم یه فیلم ایرانی داره نشون میده! با زیر نویس انگلیسی! هانیه توسلی بود و شب! بازم مثل شبهای روشن. از دیدنش لذت بردم. تو اینترنت گشتم که ببینم چرا چیزی ازش نمیدونم. فیلم مال نیکی کریمیه که قسم خورده بودم هیچ فیلمی ازش نبینم تا کم کم یاد بگیره . اسم فیلم " یک شب " هست و درباره آدمای دورو ورموون. تو ایران اکران نشده بود.

۵ نظر:

  1. وااای کسرا اصلاً نمی تونم نصور کنم با ریش و سبیل چه شکلی شدی ...
    یه عکس برام بفرست !!!
    فکر کنم جالب باشه ... اما مطمئن نیستم مدیر هندی راست گفته باشه ...
    منتظرم عکس بفرستی ها ... یادت نره ...

    پاسخحذف
  2. واااای! فک کن ! برای اولین بار! خودتو تو آینه می بینی تعجب نمی کنی ؟! :دی
    از بدقولی( یا بهم زدن برنامه ریزیام) متنفرم .....
    فیلمش چقدر ارزش دیدن رو داره ؟ شبهای روشن رو دوست داشتم ... اینو هم دوس دارم ؟؟؟؟

    پاسخحذف
  3. ببين من حاضرم يه پيتزا بدم يه عكس با اين چهره جديدت ببينم. معامله خوبيه. در موردش فكر كن.:))

    پاسخحذف
  4. آیسبرگ: خدای ریش دار ندیدی؟ فکر کن عکس بفرستم! میشه یه هاله سفید که سیبیل داره!

    دختر زمستون: راستش چرا! با مزس! ولی من خیلی کم تو آینه نیگا میکنم! زیاد فرقی نداره.
    فیلمش واقعا ارزش دیدن داره. من نصفش نصیبم شد و بعدشم نتونستم تو اینترنت گیرش بیارم. اگه گیرش آوردی یه ندا بده
    شکوفه : No Deal ! یوقت ورشکست نشی اینقد پیتزا میدی من هااا

    پاسخحذف
  5. بدجنس نشو
    من پیتزا هم نمیدم ولی منتظر عکست هستم ...
    خدای ریش دار فقط زئوس کبیر ...
    زودباش بفرست ...

    پاسخحذف

میخوای نظر هم بدی ؟؟!!!؟؟؟؟!!!