۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

پ.ن. بای بای 2010. سالی که باهات حال نکردم.





پ.ن.1 : اعتقاد دارم اروپایی ها موسیقی آمریکایی رو خیلی بهتر از خود آمریکاییها میشناسن. نمونش Caro Emerald هست که وقتی میخونه از ته دله و سبک جاز رو که زیاد ازش خوشم نمیاد لذت بخش میکنه. اگه به یوتوب دسترسی دارین اینا شو ببینین:
Back it up و The other Woman که موسیقیش واقعا زیباست.



پ.ن.2 : طبق معمول ما برنامه ریزی کردیم و نشد! میخواستم برای اولین بار با ماشین خودم برم اونور مرز و نیویورک رو ببینم که توفان برف اومده و گفتن همه تو خونه بمونن! تازه بد ترم میشه! حالا تورونتو! آآآآفتاب هااااا !
منم که پر رو پر رو!
امیدوارم این چند روز باقیمونده بتونم یه برنامه دیگه جور کنم

پ.ن.4 : هنوز نسکافه نستله از همه کافی های دیگه برام با مزه تره

پ.ن.5 : این یک ماهه اینقدرفیلمای خوب دیدم که خوشحالم. دوستی دارم که میتونم بگم خداوند فیلمه. بنا به شغلش حتی نقد های مربوط به فیلمها رو میخونه و برام توضیح میده. میدونه از چی خوشم میاد و با اینکه خودش خوشش نمیاد بازم برام اطلاعات جمع میکنه و بهم میگه چه فیلمایی رو ببینم. ( تو یه پست جدا توضیح میدم ) همه موسیقی های فیلم ویکی کریستینا رو گرفتم وگوش کردم (من شیفته این فیلمم). یکی از آهنگ ها که مال پاکو د لوچیا هست منو میبره به سالهای دور. زمانی که با سبک فلامنکو هیچ آشنایی نداشتم و وقتی میرفتم خونه خانمی که به عنوان معلم بهش ریاضی درس بدم، بعد از درس چند تا آهنگ تو این سبک با گیتار میزد. نکته جالب این بود که این خانم فقط 17 سالش بود و خودش استاد چند نفر دیگه بود! حیف که زده شد و موسیقی رو گذاشت کنار

۴ نظر:

  1. بیکار نشستی تو خونه که چی بشه ؟!!! برو بیرون چند تا عکس توپ واسه من بگیر بفرست :) ... فبلم دیدن هم خوبه ! تازه می تونی بری یه عیدی خوب واسه من پیدا کنی :دی

    پاسخحذف
  2. سال نو مبارک آق کسرا
    امیدوارم سال جدیدی رو که در پیشه خیلی خوشحال و راضی و با سلامتی و موفقیت به پایان برسونی.
    مری کریسمس اند هپی نیو یر

    پاسخحذف
  3. سال خیلی خوبی داشته باشی :)

    پاسخحذف
  4. زمستونی: باشه. میرم بیرون عکسم میگیرم. عیدی هم باشه تا لباس بابا نویل گیرم بیادش

    آیسی .. ممنون. منم واسه خودم امیدوارم بد شانسی نیارم

    انار: ممنون

    پاسخحذف

میخوای نظر هم بدی ؟؟!!!؟؟؟؟!!!