۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

جریان چیه؟


تو این مدت چند تا جریان پیش اومده که یجورایی روم تاثیر گذاشته...
این دو 3 روزه هم یجوری شدم! انگار دنبال یه چیزیم که قراره بشه! نمیدونم فیلم NEXT از نیکلاس کیج رو دیدید یا نه! 

چند روزه تو کافی شاپ هم میرم که درسارو مرور کنم، منتظر یه چیزیم که نمیذاره تمرکز کنم!نمیدونم چمه! ولی میدونم انرژیمو کم کرده...
حتی ساعتمو که از 2 -3 ماه پیش دستم نمیکردمو دوباره دستم میکنم ! انگار یه اشتباهی کردم که منتظرم یه چیزی بشه...
.
کاش میشد... فقط واسه یه مدت کوتاه... که "فکر" نکنم.
.
.
مثل بقیه .. مثل کسانی که راحت زندگیشونو میکنن... کاش میشد ...
.

.
.


مکالمه :
خوان: ویکی ... سلام ... چطوری؟
ویکی: اینجا چیکار میکنی؟
خوان: هیچی .. چند تا طرح فقط
ویکی: خب نمیخواستم مزاحمت بشم
خوان: نه .. اصلا .. ما فرصت نکردیم یه خداحافظی درست و حسابی بکنیم
ویکی: خب آره ولی تو بهم زنگ نزدی
خوان: اممم ... اره... بهش فکر کردم که باهات در این مورد صحبت کنم  ولی دیدم جایی نداره
ویکی: آره ولی تو دیگه زنگ نزدی .. هیچی نگفتی ... مثلا بگی  ممنون ... خوش گذشت...
منظورم اینه که تو با کسی ع - ش - ق بازی نمیکنی بعدش هیچ خبری ازش نگیری...مگه اینکه کاملا نا امید شده باشی
خوان: کاملا بر عکس ... ولی تو قرار بود ازدواج کنی و فکر کردم بهترین راهه که همه چیز متوقف بشه. قبل از اینکه بد بشه
ویکی: آره خوب ولی من فقط میگم ما ع - ش - ق بازی کردیم و تو ... به شدت منو ...  ینی فکر کردم این چیزا اصلا برات معنی نداره
خوان: فکر کردن به این چیزا فقط باعث نگرانیت میشه و برای من باعث حال گیری
ویکی:واقعا من میتونستم فقط بعد از یک شب باعث ناراحتی و نگرانیت بشم؟
خوان: ماریالنا میگفت: فقط عشق غیر کامل ، رمانتیکه.
ویکی: آها ... باشه ولی حقیقت اینه که تو بیشتر کریستینا رو دوست داری
خوان: من خیلی بهش علاقه دارم.. امممممم .......برای تو هم خوشحالم و برای نامزدت
ویکی: و من برای تو و کریستینا
خوان: بای
ویکی: بای


۱ نظر:

  1. حالا جریان چیه ؟!! ;)
    ااااااااااااااامم ... منم یه وقتایی اینجوری می شم (فکر می کنم واسه همه اتفاق میفته)... منتظری ... بدون اینکه بدونی اصلا منتظر چی هستی ... فقط ته ته دلت حسش می کنی ... یه حالت بیقراری ... مثه دم دمای غروبای جمعه ...
    صبر کن ببینم ...! هی به من می گی درس بخوون ... خودت به بهانه درس خوندن میری کافی شاپ تازه درسم نمی خونی !!! /:) ... هاااااااااااااااااا؟!!!

    پاسخحذف

میخوای نظر هم بدی ؟؟!!!؟؟؟؟!!!